fall seven times, stand up eight.

jag kan om jag vill.

Kategori:MY LIFE

Uschuschusch.
Verkligen inget fungerar för mig just nu, jag orkar inte med skolan, den tar kål på mig.
Jag är nere för ingenting, jag orkar ingenting.
Allt jag gör är att gå i skolan, träna, vara med kompisar & sitta vid datan. 
Jag vet att jag måste skärpa mig, jag vet.
Men det orkar jag inte heller. 
Mamma säger att jag behöver sömn, det har hon helt rätt i.
Men jag tycker inte om att gå & lägga mig på kvällen, jag är en riktig nattmänniska.
Men nu ska jag försöka gå & lägga mig & ta tag i mitt liv.
Puss!

Några av mina fina tjejer. ♥

Kommentarer

  • johanna säger:

    jenny, du äger gumman och jag älskar dig till tusen !

    2010-12-01 | 16:55:24
    Bloggadress: http://johhanna.blogg.se/
  • Sylvia säger:

    Kämpa på <3 Finns här :)

    2010-12-01 | 19:16:45

Kommentera inlägget här: