fall seven times, stand up eight.

MY TELEPHONE.

Kategori:MY LIFE

Ta fram telefonboken i din mobil. Bläddra fram till det namn som har följande plats...

Har du kysst nummer 7? Anna Lena (min teaterlärare) , näe inte det hörrö! ;)

Brukar du hänga med nummer 19? Filip, nej tyvärr inte, eftersom han bor så långt bort :/

Gillar du nummer 26? Julia, ja henne gillar jag grymt mycket!

Är 15 din bästis? Ellen, nej men väldigt bra kompis!

Älskar du nr 10? Bilbärning, den är så underbar, JAG ÄLSKAR DEN.<3

Är nr 20 bra? Generalindex? vad är det för nått?

Har du träffat nr 9 i veckan? Anton, nej :)

Har nr 16 gått i samma klass som du? Emelie, vi går i samma nu ju! :)

Vet du om nr 31 har ett förhållande? Magnus, japp det har han! ;)


Så ser den ut nu, men jag ska bygga om den lite satt den ser ut..
..så! Jag är rätt skicklig ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: