fall seven times, stand up eight.

testing 1,2,3

Kategori:MY LIFE

Matvanor:

Bästa maträtt? Tacos
Bästa dryck? Cola

Hat dryck och maträtt? Riktigt stark mat

Bästa alkoholdryck? Cider

Använder du smör på smörgåsen? Ja
 
Smågodis eller färdiga påsar Smågodis

Favoritglass? Kulglass, den är så rolig.
 

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? Lagom ;)

Har du mer skor än kläder? Nej, men en dag ska jag ha det.

Favoritplagg? Snygga festkläder!

Hatplagg? Fula kläder, ni vet sånna här tråkiga saker, usch.

 

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Pluggar

Vad vill du bli? Ingen aning, men vet att jag vill jobba med folk :)

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Ja, min klass & utbildning är underbar

Är lönen viktigast? Nej, det viktigaste är om man trivs, men visst spelar lönen lite roll också

 

Boende:

Lägenhet eller hus? Hus

Framtidsplaner med boende? Jag vill bo fint & ha ett bra jobb & bra vänner & en familj! 

Litet eller jättestort? Stooort

 Drömboende? I Florida eller New york

Landet eller mitt i stan? Mitt i stan

Mysigt eller sterilt? Mysigt

 

Lite allt möjligt:

Har du barn? Nej

 Är otrohet okej? Beror på hur förhållandet ser ut

Älskar du någon? Ja

Betyder familjen mycket för dig? Hela världen

 Är du lojal? Ja, det tycker jag

Tycker du om att dricka dig full? Haha beror på hur full, mer säger jag inte.

Hemmafest eller krogen? Spelar ingen roll, bara jag har rätt sällskap med mig.


Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: