fall seven times, stand up eight.

XXXO

Kategori:MY LIFE

Jag kom nyss hem från Emilia, hon mådde inte bra så jag bestämde mig för att åka, krya på dig älskling.
Så dagens planer får väll bli ändrade, tror jag ska göra lite tyska, haha jag fattar verkligen ingenting av det där språket! Men kämpar väll för att lära mig det. Igår så hängde jag med anna & emilia, vi kollade lite språkresor & lägenheter. Jag, anna & emilia är assugna på att åka till Californinen på språkresa i fyra veckor! Tänk er oss i typ paradiset, kommer bli underbart om det blir av! :)
Och så funderar vi på att hyra en lägenhet & bo tillsammans i (alltså här i sverige)! LOVELY. hihi
Dom där 2 brudarna skulle jag inte klara mig utan, jag älskar er.
Puss

Kommentarer

  • Emilia the one and only! säger:

    baby !

    nu är jag påkryad och bra!

    älskar färgen på texten jag skriver.

    vi ska ha en lägenhet i uppsala! . slut

    o californien skulle äääääääger!

    älskar dig, är ingenting utan dig o anna !

    <3<3<3<3<3

    2010-09-28 | 18:01:12

Kommentera inlägget här: