fall seven times, stand up eight.

I want to go insane, just when I here you're name.

Kategori:MY LIFE

Don't let them hold you down.

Sitter nu här igen, efter att ha varit ute på en mysig promenad med mami. ♥
Nu ska vi bara chilla vid varsin data, haha vi är för coola, jag & min mamma. 
Ikväll så ska jag träffa dem efterlängtade brudarna Hanna & Sofia, det kommer bli grymt mysigt.
Haha som ni kanske ser så tar jag det jäkligt lugnt idag, men behöver verkligen det om jag ska orka hålla igång resten av lovet.
Skolan är så påfrestande nu & mycket plugg är det, så det gäller att vara utvilad efter lovet :).
Men snart är det vår & då blir dagarna ljusare & då orkar man mer ;)
Men nu tror jag att jag ska ta kolla en film & dricka lite te satt jag blir varm :) 
PUSS




Hoppas du har det bäst i Thailand vännen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: