fall seven times, stand up eight.

EVERYTHING MEANS NOTHING, IF I AIN'T GOT YOU.

Kategori:MY LIFE

Hejsansvejsan i lingonskogen. Okej, den där sög.. haha. Likaså gör min blogg nu, eftersom varje gång jag ska ladda upp flera bilder så hakar sig allting och bara stängs av. Men jag ska kämpa tills det funkar.. haha :D 
Jag vill i alla fall säga att idag har jag haft det bra, rejält bra. Fikat, ätit, fikat, ätit och det är en bra dag enligt mig. Jag har tagit precis så mycket som jag vill ha av allt och blivit asmätt och nöjd.  Det kändes riktigt bra, att våga ta så mycket och sedan inte behöva oroa sig alls. SÅ JÄVLA SKÖNT. Kusinerna var här ikväll och skratta kan man väll säga att man gjorde, så jäkla rolig humor dom har dom där grabbarna ;). Vi kikade allsång på skansen där Veronica Maggio var, så sjukt bra tjej alltså, grymgrymgrym. Sen kollade vi Morden i midsomer, jag tycker fortfarande det är läskigt, men det är så jäkla bra! Sen dess så har jag bara slösurfat runt lite här och nu ska jag ta och sova, för imorgon är det jobb som gäller! PUSS 




Kom hem nu min vän. Saknar dig alldeles för mycket. Ingen förstår mig på det sättet som du gör. Jag älskar dig. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: