fall seven times, stand up eight.

I can't live with you, cause you isn't me.

Kategori:MY LIFE

Hej hörrni. Jag har verkligen inte haft tid att blogga idag och det har jag egentligen inte nu heller.. Men jag tar mig tid! Sitter just nu hemma hos en riktigt bra bästa vän och kollar på favoritkomikern Robert Gustavsson, hur bäst är han inte? Hihi. Ikväll har jag ju som sagt varit och kollat på Eric Saade när han uppträde, det var kul. Men jag var inte taggad ikväll så vart liksom inte så bra som det borde ha varit, men det har jag ju bara mig själv att skylla ;). Sen kände jag att jag saknade någon. Och självklart så var det Anna! :D så jag tog mitt pickochpack och drog mig ut till min kära vän. Sitter nu här och har nyss klunkat i mig en kall cola (hur gott??) och proppat i mig popcorn och pimpims, hihi mums! Skattar som alltid åt käre Robert och det tänker jag fortsätta med nu kära läsare, vi hörs senare. PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: