fall seven times, stand up eight.

I WOULD WALK A THOUSAND MILES, JUST TO BE WITH YOU

Kategori:MY LIFE

Jag önskar att jag kunde lägga upp en massa soliga bilder från dagen här.. meeen, jag har inte tagit några för jag har bara varit hemma och chillat.. galet. typ så ja. Lyssnat på musik hela dagen, så otroligt skönt :D Tagit hand och busat med Nellie litegrann, Nellie är då min familjs hundvalp, hur söt som helst är hon! :) Solat och chillat är väll det mesta min dag har bestått av. Sjukt skönt att inte känna någons tidspress, kunde verkligen ta det lugnt. Kvällen blir likaså eftersom jag fortfarande är förkyld och känner att jag måste bli frisk så jag sätter mig i soffan och slår på en film!  PUSS



Ringen till vänster fick jag idag av mamma då jag hundvaktade Nellie och den andra köpte jag för några helger sen! :) 



Dagens outfit


Kommentarer


Kommentera inlägget här: