fall seven times, stand up eight.

KORT INLÄGG

Kategori:MY LIFE

Hej hörrni! Idag har det varit jobb för hela slanten, min nästaista dag. Känns både skönt och lite sorgligt, det ska bli himla skönt med sommarlov, men mina arbetskamrater är grymt bra och snälla! :) men efter klockan imorgon så är jag en ledig kvinna (haha). Så det är snart dags för sängen men inte riktigt än! Efter jobbet så käkade jag med mamma och pappa, som en liten minifirning av att pappa och snart mamma har semester! :) efter detta kom Sofia stumpan förbi och det vart en massa snack, alltid lika kul! :) hon åkte hem ganska tidigt tyvärr eftersom båda vi ska jobba imorgon.. Men snart är det öveeer! Sen dess har jag bara slösurfat och kollat på TV i min ensamhet. Ska jag vara ärlig så var det grymt skönt det också! Men nu stänger jag ner här så hörs vi imorgon/idag. Godnatt och puss! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: