fall seven times, stand up eight.

SOVTRÖJAN, OM DU SER DETTA SÅ RING MIG.

Kategori:MY LIFE

Hej, jag har ett ynkapynka problem.. jag hittar inte min sovtröja? Varför varföööör tappar jag alltid bort den på kvällen när jag är som mörkräddas och vill ha den för att bara kunna lägga mig i min säkra säng? Inga fler som känner till problemet? JAG VET att jag borde lägga den på ett ställe där jag kommer ihåg vart jag har lagt den. Och det gör jag också, bara det att jag har glömt bort stället varje kväll tills jag hittar tröjan. And guess what.. JAG HITTADE DEN. Men åh, nu har jag ju letat upp en ny tröja som dessutom var lika skön, jag kan ju inte dissa den nu bara. Okej sovtröja, är det okej om du sover brevid mig inatt? Så sover jag med dig imorgon natt istället? Deal or no deal? Okejokejokej.. Nu räcker det med sovtröjesnack. I alla fall, jag har haft en bra kväll. En riktigt bra kväll. Jag hängde med dom där 2 underbara brudarna som får mig att le satt det gör ont (ahmenshit vilka bra kärleksförklarningar jag har.) Vi åt. Det är rätt ofta som vi äter, det är lite vår "grej" liksom. Tror inte vi kan lägga av med det nu, det funkar liksom inte. Vi hyrde i alla fall en film och köpte lite godis och hade med oss fika, så vi tog oss ner till sjön och satte oss på en brygga och fikade loss. Hur mysigt som helst med lite bra musik och många skratt. Nu är det dags att sova efter en grym kväll eftersom bilen går bort härifrån klockan tio imorgon. Puss



Söta Anna. ♥



Söta Emilia. ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här: