fall seven times, stand up eight.

broken trust and broken hearts

Kategori:MY LIFE

Chill dag med Anna, love it. Vi har varit som bästa vänner ska vara, olika och lika. Som tusan. Vi har haft en rejält bra dag fastän det dåliga vädret, vi trotsade det och åkte moppe en mil när det spöregnade. Jag har aldrig frusit så mycket och samtidigt varit så jävla glad. Vi hyrde Satc 2, den var bra! Saknar att kolla serien faktiskt, ska nog ladda hem alla avsnitt snart! Imorgon är det jobb som gäller, fast inte så långa pass, skönt! Ska nog ta och sova snart, puss! ♥




Jag & två saknade tjejer på katte-skrapan kampen, tänker lägga ut fler bilder därifrån sen när jag har tid. Det var en av dom grymmaste dagarna i mitt liv, fastän vi förlorade, men tror vi var lyckligare än var skrapan barnen var i alla fall. Jag menar, vi går ju i en av världens kanske bästa skolor.

KÄRLEK TILL KATTE - KATTE TILL KÄRLEK

Kommentarer


Kommentera inlägget här: