fall seven times, stand up eight.

don't dream your life, live your dreams.

Kategori:MY LIFE

Åååh vad arg jag blir, hade precis skrivit ett bra inlägg och bäddat in video och allt, så vips när jag ska publicera så försvinner allting, precis vad jag behövde liksom. 

Kikade en superduperbra film idag på 4:an, som hette Million Dollar Baby, har ni inte sett den så ska ni verkligen se till att göra det! Jag grät floder och skrattade som tusan, så bra var den. Idag har jag jobbat lite, tagit det jävligt lugnt och övningskört med pappa. Jag & pappa är väldigt lika, det märks verkligen när vi gör saker tillsammans. Det känns bra liksom, allting flyter på! Men ibland så får man ju göra fel och få lite panikattacker i korsningar till exempel ;) Men det övar man ju bort sen så det är nog ingen fara! :) Imorgon är jag ledig så tror jag ska ta med mig mamma och luncha på Adas, det skulle vara supermysigt ju! :) Får se hur det blir, nu ska jag sova för snart så kollar jag på insidan av ögonlocken alldeles för mycket, hihi ha det bra! 
PUSS




Häromdan så hittade jag en gammal Eva&Adam skiva i bilen som jag kommer ihåg spelades flitigt så fort vi skulle åka någonstans när vi var små, lyssnade igenom skivan och hittade denna gamla goding som jag kommer ihåg var en av mina favoritlåtar när jag var runt 5-6 år, kanske någon av er som kommer ihåg den?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: