fall seven times, stand up eight.

DU ÄR DET FINASTE NÅGON KAN FÅ

Kategori:MY LIFE

HEJ
Den svenska nationaldagen har varit askalasbra, hihi. Hängde först med mina brudar och bara mös sönder. Stark kärlek till dom två. ♥ Efter det så fick jag skjuts med Anna hem och direkt när jag kom hem så tog jag moppen till grillplatsen där jag fikade med mormor och morfar m.fl. Asmysigt var det! Sen åkte mormor och morfar och min moster hem och vi mötte Anita & Janne och åkte till Öregrund och åt god mat för att fira Sveriges nationaldag. När vi kom hem så drog jag ut på en kort springtur, känns som att jag behöver flera sånna för att må riktigt bra, men detta ska ordnas! Imorgon är det skola med väldigt bra människor, hihi jag längtar faktiskt. Efter skolan solar jag med Ebba, sen möter jag nog upp Anna & Emilia för att hänga lite! Nu ska jag kolla SOS - Sällskapsresan och skratta myyycket. PUSS




Du är så himla fin min vän. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: