fall seven times, stand up eight.

Jag saknar din närhet.

Kategori:MY LIFE

Det jag har gjort dom senaste dagarna är att ha umgåtts med dom som jag vill umgås så mycket mer med men aldrig riktigt har tid med att göra, vilket är otroligt synd. :( Det var underbart, att bara vara hemifrån ett litet tag och känna sig behövd, och bara kunna njuta av ledigheten & inte känna några krav.  Jag & mamma var i alla fall till Stockholm och hälsade på släkten, hur mysigt som helst. Har jag sagt att min mormor och morfar är bäst? Idag efter vi hade hälsat på mammas moster och morbror så tog vi oss hemåt, jag övningskörde lite ifrån Hallstavik och sen drog vi in på Stop 76 och köpte en pizza. Var rätt sisådär asgott! Hihi. Nu ska jag snart ta mig iväg till Anna för lite bubbelbad & filmmys. Ha en bra kväll.
PUSS

Imorgon, jag längtar som tusan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: