fall seven times, stand up eight.

WHO DO YOU THINK YOU ARE?

Kategori:MY LIFE

TA DETTA MED EN NYPA SALT.

Matvanor:

Bästa maträtt?  Hm, shit vad svårt att välja eftersom jag älskar mat! haha, men några av dom bästa är tacos, plankstek, fonduegryta osv.

Bästa dryck? COLA

Hat dryck och maträtt? Har faktiskt inte någon direkt hatdryck och hatmaträtt, men whiskey & bacon är inte riktigt min starka sida..

Bästa alkoholdryck? Cider, helt klart!

Använder du smör på smörgåsen? Ja.

Smågodis eller färdiga påsar? Helt klart smågodis, eftersom man kan variera lite då! :)

Favoritglass? Kulglass, för den är så rolig! Okej, den där var dålig.. men kulglass alltså!

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? Det mesta jag "shoppar" är mat.. men kläder shoppar jag faktiskt inte alls ofta eftersom jag är oftast är pank!

Har du mer skor än kläder? Nej, eller det är ganska jämt emellan dom två.

Favoritplagg? Alla mina plagg är favoriter!

Hatplagg? Dom har jag slängt för längesen :)

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Pluggar

Vad vill du bli? Vem vet det när man är sexton år egentligen?

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Jag trivs kalasbra!

Är lönen viktigast? Nej det är den inte, ens medarbetare är mycket viktigare, men visst lönen spelar en liten roll.

Boende:

Lägenhet eller hus? Hus helst.

Framtidsplaner med boende? Jag vill bo modernt, med bland gammal stil. Hihi

Litet eller jättestort? Lagom Drömboende? Mitt drömboende är där man trivs, och det gör jag, så tror jag bor ganska bra nu.

Landet eller mitt i stan? Lite utanför stan men ändå nära.

Mysigt eller sterilt? Hellre mysigt än sterilt i alla fall.

Lite allt möjligt:

Har du barn? Nej, jag tror inte det skulle vara så bra om jag hade barn nu. Men jag vill jättegärna ha barn i framtiden.

Är otrohet okej? Nej, inte alls.

Älskar du någon? Jag älskar rätt många faktiskt.

Betyder familjen mycket för dig? Är du lojal? Den betyder allt. Ja, jag är rätt pålitlig.

Tycker du om att dricka dig full? HAHAHA. Vilken fråga, det beror på vad du menar med full, om jag dricker så mycket satt jag fortfarande kan stå på benen och skratta, då tycker jag om det, om det menas med att ligga i ett dike och spy, så tycker jag inte alls om det.

Hemmafest eller krogen? Det beror på med vem och vilka. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: