fall seven times, stand up eight.

21:01

Kategori:MY LIFE

DAGENS..

1. Låt - Jag kommer - Veronica Maggio, asfin & Låna pengar - Basutbudet ft Rebecca & Fiona.
2. Saknad - Våren & Sommaren, De kan gärna få komma nu & vara ett lååångt tag.
3. Kläder - Jeans från Monki, New york T-shirt & En rosa stickad kofta. 
4. Smink - Foundation, Puder & Maskara.
5. Mat - Soppa & våfflor.
6. Köp - Ingenting tyvärr eftersom jag inte har några pengar löst, annars hade jag nog handlat sönder cafét.
7. Vill ha -  Sommar, goda vänner & en jävla massa sol.
8. Godis - INGENTING TYVÄRR.
9. Pinsammaste - Inget, skämmer inte ut mig så ofta, det är nog bara för att jag är så cool :)
10. Humör - Brabrabra!
11. Borde - Göra mitt case, men jag fattar ingenting av det så det är lite svårt.
12. Frisyr - Halvt inbakad fläta
13. Planer - Att träna, men det var ingen träning.
14. Längtan - S O M M A R.
15. Beroende - Ebba, haha som vanligt.
16. Tråkigaste - CASET
17. Personer - SP10C, a,a,ak, ebba, ebba, emma, ebba.
18. Dryck - Vatten
19. Sämsta - Att jag & ebba inte hann med våran intervju & såklart det ljuvliga caset.
20. Händelse - Frukost med mami, det är inte varje dag det händer, hihi låter sjukt men.

Kommentarer

  • Emma säger:

    cooolaste tjejen jao <33

    2011-03-15 | 21:49:04

Kommentera inlägget här: