fall seven times, stand up eight.

Music ♥

Kategori:MY LIFE

Lite bra låtar på min spotifylista just nu;
September – Party In My Head, Septembers nya!
Rihanna – S&M, Troligtvis har många av er hört den, den är så bra & ger en grym feelgoodkänsla.
Ison & Fille – Galen, älskar att de har ett stycke av Daniel Adams-Rays - dum av dig som intro, och sen så är dom jätteduktiga på att rappa!
Daniel Adams-Ray – Lilla lady, han slår aldrig fel.
Håkan Hellström – Jag vet vilken dy hon varit i
Håkan Hellström – Nu Kan Du Få Mig Så Lätt , Håkan, så bra, så grym, så fantastisk.
Jessie J – Do It Like A Dude - Explicit Version - En riktig "taggatill" låt!
T.I. – Castle Walls - feat. Christina Aguilera Lugn & fin låt, med rapp!
Loreen – My Heart Is Refusing Me Åh min favorit just nu, den är så grymgrymgrym, så jäkla power! hihi älskar den helt enkelt!
Rebecca & Fiona – Låna pengar Sist men absolut inte minst, Rebecca & Fiona, behöver jag säga mer?

Där har ni babes!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: