fall seven times, stand up eight.

On top of the world it’s beautiful, But there’s no place to fall.

Kategori:MY LIFE

TJENA.

Helt vanlig dag i skolan idag, hängde med bra människor & hade det grymt soft!
Hoppas innerligt att det är påsklov snart för jag orkar verkligen inte, är helt slut efter den här veckan, så imorse försov jag mig & vart tvungen att springa till bussen om jag skulle hinna, haha men då kom det en assnäll gubbe som skjutsade mig, hade aldrig sett honom förut & vet inte hur jag vågade åka med honom men jag hann ju till bussen tack vare honom! haha :D 
När vi hade slutat idag så satte jag, ebba, emma, joel & sylvia & jobbade lite på våra case, känns skönt att ha kommit igång! 
Min brorsa drog till Barcelona nu, saknar honom redan, vi är så nära varann & han finns alltid där för mig, kan ju vara världens bästa storebror! ♥ 
Ska snart sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon också & jag är sjukt trött nu, satt lika bra att stänga av & sova.
Ha det bra, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: