fall seven times, stand up eight.

SÖNDAG KVÄLL

Kategori:MY LIFE

Tjenixen. Har fittont i mitt ben sedan matchen igår då jag åkte på världens tackling. Men det var en rolig match även fast vi förlorade med en ganska så stor siffra. Efter matchen åkte jag hem med pappa och käkade en dundermiddag som bestog av klyftpotatis och schnitzlar :). Efter det så kom Anna-Josephine och Martina hit och spelade kort och fnittrade massor med mig, massa kul!! Vi åkte och hämtade Anna och åkte hem hit igen och Martina och Anna -Josephine lämnade oss, anna och jag chillade lite och tills vi gick och la oss, helt slut. Idag har jag bara chillat sedan Anna åkte hem, kollat Bridget Jones dagbok osv. Har nyss kollat Gustafsson 3 tr och snart packar jag väskan och drar mig mot Alunda för häng med bästa tjejerna. Men först, Marängswiss!!!!! hihihi PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: