fall seven times, stand up eight.

let it be

Kategori:MY LIFE

Trött på allt. Trött på mig själv. Trött på alla andra. Eller så är jag bara trött.

Tyvärr är det så livet ser ut just nu & som tur är så åker jag & grymmaste Anna till Rhodos om mindre än två veckor. Har jag tur så får jag där ny energi till att uppleva nya & gamla saker. Till att våga säg nej till det jag inte vill & ja till det jag känner att jag vågar mig på. Har i alla fall nu fyllt arton år & har nyss genomgått årets käraste båtvecka som artonåring. Det var helt OK, klagar inte. Nu ska jag sova & bli frisk tills Rhodos förhoppningsvis. Puss. 

Lite bilder får ni



Underbara tjejorna! 



me, beccan & mathilda. 



min finis-tårta. ♥



s o m e r s b y 



ebbifinis & elligullis




Kommentarer


Kommentera inlägget här: