fall seven times, stand up eight.

02.12.12

Kategori:MY LIFE

Tjäääna!

Nu är helgen snart över igen och den har varit riktigt bra även fast det inte har hänt något speciellt. I fredags träffade jag Sofia som jag inte har träffat på hur länge som helst! Vi kikade lite på X-factor och snacka lite om allt möjligt, mysigt helt enkelt! Igår spelade jag och hockeylaget match mot Iron dam, gick bra även fast vi förlorade med 0-7, får ju faktiskt tänka på att vi var 9 pers med målvakt och att de var riktigt duktiga, men tyckte vi kämpade bättre och nästa match så hoppas jag att vi vinner! Men det är så jävla kul att spela ändå för laget har en bra sammanhållning och vi skrattar hur mycket vi än ligger under med och det är ju en bra egenskap det med och snart vet jag att vi kommer vinna några matcher vi med! Idag ska jag stå med bössa på skyltsöndagen här i Östhammar och samla in pengar till mitt projektarbete som går ut på att samla in pengar till Astrid Lindgrens Barnsjukhus Stiftelse, pengarna som sätts in på stiftelsen går till sjukhuset och såklart patienterna där så att de får de bra under tiden de är där! Detta tycker jag är superviktigt i alla fall hoppas många andra tycker det också! Nu ska jag äta en ordentlig brunch för att orka dagen, puss!

Har hittat en låt också som jag tycker är asbra, så ni får ju lyssna om ni vill.. hihi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: