fall seven times, stand up eight.

14:40 2/2-2012

Kategori:MY LIFE

Sitter i skolan med Emma ♥ goseemma har nyss slutat röka så hon har typ ett nervsammanbrott här.. haha men jag gillar att se det eftersom hon är alltid är glad annars ;) Vi ska klara det här tillsammans Emma, eller aa alltså jag ska hjälpa dig att klara det här haha :). Idag slutar jag klockan 17, känn på den ni! Men det är webbdesign som sista lektion så det är lugnt! :) Sen ikväll har jag träning, får se hur det går! Vi hörs puss! 

Lite bilder från gårdagen!

image description

Ellensmällen ♥

image description

Bangemange ♥

image description

Empan & Maisan ♥

image description

Petter & hans fyra getter ♥

image description

The big back (den stora backen)

image description

Mitt gäng ♥

image description

Mitt andra gäng ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: