fall seven times, stand up eight.

6/2 - 2012 WAYNE'S COFFEE & CUPIDO

Kategori:MY LIFE

Heyall! Idag har jag för det mesta gått i skolan, men också hunnit med att fika med fina EbbaWaynes, det var så grymt längesen vi gjorde det eftersom Ebba har varit sjuk, men idag så passade vi på, supermysigt!! Vi pratade om allt & inget, så himla skönt att få prata av sig med någon som man vet verkligen bryr sig. Efter fikat så gick jag till stadsbiblioteket & kollade upp om dom hade några böcker om återuppbyggelsen av world trade center, men det enda de hittade var en artikel, lite typiskt eftersom jag ska skriva ett historia-arbete om det på ca 5 sidor.. Menmen det ordnar sig nog! Mötte upp Anna efter detta & käkade buffé på Cupido, mums! Tog mig sedan hem satt jag var hemma runt åtta, lång dag & ska snart sova, puss!

Bilder från dagen

image description

Fina ebba ♥

image description

image description

Ebba & jag

image description

Emma ♥

image description

Ebba

image description

Mums!

image description

Kommentarer


Kommentera inlägget här: