fall seven times, stand up eight.

DAG 1.

Kategori:MY LIFE

En nytagen bild på dig & 15 saker om dig själv.



1. Jag är ingen storstadstjej.
2. Jag umgås med Maia ♥
3. Jag är skiträdd för mörker.
4. Jag måste kolla under sängen innan jag ska sova för att veta att det inte är någon där (hahaha så sjukt)
5. Jag älskar att facebooka. Okej vem gör inte?
6. Jag är helvirrig.
7. Jag är ganska positiv av mig
8. Jag är nästan för social, haha.
9. Jag åker 14 mil till & från skolan varenda dag, & tycker att det är totalt värt det.
10. Jag kan inte leva utan min mobiltelefon.
11. Jag kan inte sjunga, men har inte riktigt insett det än så jag sjunger ändå.
12. Jag har aldrig haft ett förhållande (foreveralonewith72cats♥)
13. Jag älskar att springa, alltså springa som träning. 
14. Jag äter som en häst, men det visste ni väll redan haha.
15. Jag är ganska nöjd med min kropp, kom igen den kunde ha varit värre?

Okej, kanske inte så roliga saker men jag kom inte på något!! 

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: