fall seven times, stand up eight.

I'VE WASTED MY NIGHTS, YOU TURNED OUT THE LIGHTS, NOW I'M PARALYZED.

Kategori:MY LIFE

Heeejheeej.
Söndag idag, vilket betyder att hela helgen snart har gått. Min helg har varit s u p e r, fredagskvällen startade väll inte så bra men tack vare min underbara vän Anna så vart jag på bra humör igen. Vi tjockade oss med snacks & kollade på "What happens in Vegas", riktigt bra film om jag får säga det själv :). Vaknade upp på lördagen med världens tråkigaste väder utanför, så började dagen med att kika film då också, haha. Tog oss sedan in till stan & köpte mer snacks för vi trodde det skulle bli repris med filmkvällsmys men kvällen slutade med mycket dans, bra musik & bra sällskap av både killar & tjejer. Somnade på bästa sätt & vaknade lika så. Kom hem & hade tänkt städa mitt rum men valde att kika big brother avsnitt istället. Tänker äta lite middag nu, sen ge mig ut på en välbehövlig springtur & sedan ganska tidigt i säng för att orka dunderveckan. ;) PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: