fall seven times, stand up eight.

live love laugh.

Kategori:MY LIFE

Haha åh ångest, men fyfan vad kul den här midsommar'n har varit!
Midsommar-afton tillbringades hemma hos Eliardssons på förfest & resten av kvällen i Öregrund, riktigt kul - träffade många som jag inte har träffat på år kändes det som & skrattade mig igenom hela kvällen, kanske berodde det på att jag var ganska alkoholpåverkad eller så berodde det på att jag hade askul! Tror på det senaste jag ;)
Midsommar-dagen tillbringades hos min kära faster & farbror med släkten, vi åt & drack gott & hade det allmänt mysigt! :) På kvällen åkte jag till Hanna och drack lite cider innan vi drog vidare till Robin där grabbarna satt & umgicks. :) Åkte vidare till Öregrund & fortsatte kvällen där, haha. Vaknade i Hannas säng idag & skrattade hela morgonen åt gårdagens bravader. Nu fikamys med familjen & sen middag, sen tar jag mig till Hanna igen för filmkikning! PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här: