fall seven times, stand up eight.

OH AH KATEDRAL, SÄG OH AH KATEDRAL!

Kategori:MY LIFE

VI VANN KAMPEN!! 

Hihi, det var ju rätt längesen jag bloggade nu, men i alla fall igår var det kampen som är en heldag med tävlingar där min skola (Katedral♥) möter Lundellska skolan (Skrapan) i b.la. olika fridrottsgrenar. Som stolt katte-elev kan jag säga att vi vann över (smiskade, spöade osv) Skrapan. Detta är en av de bästa dagarna på året på katte & nu går alla vinstglada elever & lärare bara runt & ler i korridorerna. Annars har det inte hänt så mycket eftersom det är väldigt i skolan just nu & vi mest bara får chilla runt. I helgen hade Jacob sin tjugo-års fest & det var superkul! Slutade med efterfest på öltältet & en skön nattpromenad hem med bra sällskap. Den här helgen ska vara alkoholfri tror jag för någon sådan helg har jag inte haft på länge! Jag & Anna ska nog mestadels chilla på ön & umgås som galningar! Men vi lär nog höras, pusspuss!

hehe, slängde ihop lite collage satt det inte skulle bli övermycket bilder ;)


Bilder från helgen. 




Bilder från kampen!!!!

Kommentarer

  • Emma säger:

    Går på skrapan - slutar på gatan!

    2012-06-01 | 21:07:43

Kommentera inlägget här: