fall seven times, stand up eight.

2500 ORD MEN INTE ETT ENDA KOMMER UR MIN MUN.

Kategori:MY LIFE

Jag skriver inga ord på mitt pm, jag skriver här & på tumblr istället, det är mycket enklare enligt mig. Idag har jag inte gjort ett enda skit i skolan, eller jo jag har varit till biblioteket & varit social med biblotikarien (stavas det så?) 
Undrade om hon hade några böcker som handlade om hur handikappade har blivit mer accepterade i samhället. Det hade hon. 5 stycken faktiskt om jag ska vara ärlig. En verkade som den jag letade efter, den var 496 sidor lång. Jag kommer behöva jobba som fan nu. MEN det gör ingenting, för jag mår faktiskt ganska bra ändå med tanke på allt som har hänt senaste veckan. Nu är det lunch, ha det bra, puss!



Jag kan vara stark.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: