fall seven times, stand up eight.

Take my hand and just don´t let go.

Kategori:MY LIFE

Lagfest igår, det var en fest att minnas.
Började med förfest hos Karin, vi drack shots & en massa vin (det märktes senare). Vid 17 gick vi till Wenngrens & åt mat, asgottt (känn er avundsjuka). Hamnade på efterfest hos Karin, igen & det var super! Mer shots & vin, dansade tills folk kollade konstigt på mig. Sen så satte jag mig ner vilade tills de hade slutat kolla konstigt. Sen dansade jag igen. Ooops. Kvällen avslutades med fyllesnack hos Eliardssons. Vaknade klockan 4 av att jag låg med kläder på, lampan tänd & mobilen i handen. Någon hade däckat. Tog av mig kläderna & somnade om. Vaknade igen halv åtta, som vanligt när man är bakis. Låg i sängen med ångest, tror den har gått över nu. Men det har inte bakfyllan tyvärr, känner hur jag mår illa. haha tusan. Dagen har mest bestått av "eftersnack" & vila. Nu ska jag försöka skriva lite på mitt pm. Ni får lite bilder från gårdagen, puss!
image description
image descriptionimage description
image descriptionimage description
image description

Kommentarer


Kommentera inlägget här: