fall seven times, stand up eight.

GÖR ALLT FÖR ATT SLIPPA PLUGGA.

Kategori:MY LIFE

1. Hur gammal är du om fem år? frågar man en dam det?
2. Vem var den sista du träffade? Min familj
3. Hur lång är du? 168, lika som Ebba ♥
4. Vilken var den senaste film du sett? Taken
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms? ♥♥
7. Var är dagens planer? Gick i skolan, hade friskis pass & naturkunskap, kom hem gjorde en kladdkakesmet som förlåtelse till min kropp att jag genomförde friskispasset, ska plugga nu & sen kolla Filip & Fredrik (♥)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa/ringa, beror på vem det är till.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? nyss, i soffan. hon chillar som vanligt.
11. Vilken ögonfärg har du? Gråblå & lite tigeröga
12. När vaknade du idag? 7
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, pepsi min äldsta katt som vi har nu kom hit när vi var nyinflyttade.
14. Vilken är din favoritplats? Öregrund på sommaren.
15. Vilken plats föredrar du minst? Där jag tycker det är obekvämt att vara.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Typ i soffan? Klockan är ju 19:53, om jag inte jobbar skift så är jag nog hemma då.
17. Vad skrämde dig som barn? Tjuvar, mördare & stora stygga vargen i dom tre små grisarna.
18. Vem fick dig att skratta senast? Jacob tror jag.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej egentligen inte. tror vi har ett par i vardagsrummet.
20. Har du stationär eller bärbar dator? båda
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med/utan (där fick ni något att fundera på va? ;))
22. Hur många kuddar har du i sängen? fyra. haha
23. Hur många landskap har du bott i? Ett.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? haha ja
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? tro mig, det är jag
27. Vilken är din favoritglass? Mjukglass med alhgrens bilar.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Sätta in dom på banken satt dom skulle öka till ännu mer.
29. Tycker du om Kinamat? jaaaaa
30. Tycker du om kaffe? Jo, fast dricker det inte så ofta eftersom jag då blir som en duracellkanin.
31. Vad dricker du till frukost? OBOY, VILKET VACKERT VÄDER
32. Sover du på någon särskild sida? vänster
33. Kan du spela poker? nej, haha suger på allt som har med kort att göra.
34. Tycker du om att mysa? rör mig inte jag har aspberger.
35. Är du en beroendemänniska? ja, det är jag
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, Matilda & DESSIEEE ♥
37. Vill du ha barn? ja. eller så känner jag nu i alla fall.
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska svyska (svensktyska)
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nää
40. Föredrar du havet eller en pool? havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? mat och alkohol
42. Äger du dyra smycken? jag vet inte
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En köttfärslimpa. tror jag
45. Vem är den roligaste människan du känner? haha ebba & maia
46. Välj ett ärr på din kropp? Mitt ärr på höften som jag fick när jag var i thailand & vart biten av en haj
47. Vad har du för ringsignal? gammal telefon-ringsignal
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? ja
49. Flirtar du mycket? janejnejja
50. Vart togs din profilbild för din blogg? har ingen
51. Kan du byta olja på bilen? haha kan jag säkert... eller?
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, man kan inte köra för fort med en moppe som är otrimmad. come on people
53. Vilken var den senaste bok du läste? Ondskan
54. Läser du dagstidningen? Ja, ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Ja det kanske jag gör.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? The Voice
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Något om nervsystem
59. När var du i kyrkan senast? För några veckor sen på begravning.
60. Vilka personer utmanar du? Dom som vill. Rättare sagt alla.

Kommentarer

  • jesti <3 säger:

    hhahaha rör mig inte sa jag!!!<3

    2012-03-19 | 21:34:32
  • JENNY säger:

    SV: jesti: hahaha <3

    2012-03-19 | 23:13:23
    Bloggadress: http://jest.blogg.se/

Kommentera inlägget här: