fall seven times, stand up eight.

KNACKELIBANG!

Kategori:MY LIFE

Eftersom fattiga jag idag inte hade råd att gå & fika med mina rika vänner så åkte jag hem istället och gjorde en kladdkakesmet (det går ju såklart att göra en kladdkaka av den också!!) Den vart supergod! Lite väl mycket vaniljsocker kanske eftersom jag hade i lite mera än vad det stog i receptet, eftersom det stod att det kunde kännas som lite för lite. Men annars är jag nöjd! (Oherregud, jag har blivit en bakbloggerska, detta kanske är min nya grej, vem vet?)
Här hittar ni receptet + massa recept till olika sorters kladdkakor (jag visste inte ens att det fanns flera haha)! 

http://kladdkakerecept.blogspot.se/2008/11/kladdig-kladdkaka.html?m=1

image description

Resultatet
image description

Kommentarer


Kommentera inlägget här: