fall seven times, stand up eight.

SOME DIE YOUNG.

Kategori:MY LIFE

Idag har varit en sjuhelvetes chilldag ska jag säga er. Jag har gjort klart mitt sam-pm i alla fall, det är jag glad över. Nu kör jag på Maias måtto med att göra mitt historia-pm på natten innan det ska vara inne, varför inte liksom?
Idag slutade jag runt tolv, men gick sen med Johan & Mange på en föreläsning av en entreprenör som var vapentillverkare, rätt intressant. Men det som var ännu mer intressant var att dom hade lyckats dubbelbokat honom med en fredsaktivist. Haha tänkte vi & tjii fick vi, det var visst ett rollspel. Men fa-an vad duktiga de var på det de gjorde, trodde nästan hela tiden att det var på riktigt! Sen gick jag hem till Anna hängde lite & snackade strunt. Åkte hem, åt lasange (♥) & la mig sedan här & hade tänkt plugga, men har pratat i telefon i 2 timmar istället, känns som att det behövdes mycket mer ♥ Nu ska jag sova, vi hörs imorgon. PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här: