fall seven times, stand up eight.

TAGGAD PÅ LIVET. IGEN.

Kategori:MY LIFE

Livet går äntligen som jag vill igen. Så.jävla.skönt.
Detta är såklart med hjälp av mina underbara vänner & min underbara familj, vad skulle jag göra utan dom? Älskar er himlans mycket. Något som också får mig att må bra är att träna, längtar till det blir lite varmare (eftersom jag inte har fått arslet ut vagnen & köpt några långa löparbrallor än). Men för er som inte mår så bra just nu så tänk såhär: Det blir bättre, som min pappa sa, det kommer motgångar. Så är livet & utan motgångar så skulle man ju inte behöva kämpa för någonting. Motgångar är bra för dom prövar en & dom gör satt man blir starkare i sig själv. Var ledsen, det är okej. Du får vara det. Det kommer en dag då du känner att idag mår jag bra, idag kan jag klara av att kämpa.  För det är vad du måste göra, kämpa.


24532506_large

Kommentarer


Kommentera inlägget här: