fall seven times, stand up eight.

I en värld av idioter, står han först i kön.

Kategori:MY LIFE

"Du är min hjälte för du vågar vara rak.
Du är min hjälte för du är precis så svag som jag."

Matteplugg, musiklyssning & powerwalk. Det är ungefär vad dagen har bestått av.
Helgen:
Fredags var jag med Johanna & Jenny, vi chillade & snackade skit för det mesta, sen tänkte vi va duktiga & gå på promenad men då kom Simon & hämta upp oss med bilen så åkte vi runt i den istället ;) 
Lördags: På förmiddagen var jag till bakluckan med Anna & fyndade jeansvästen som var i förra inlägget. Eftermiddagen tillbringade jag genom att säga hejdå till min morbror, moster & kusin som hade varit här över helgen. På kvällen så tog jag mig till Sandika där det var förfest för dom som skulle till Hummel, men eftersom det bara var grabbarna som skulle dit så var jag, A.J, Elin & Sofia nyktra. Men det var sjukt kul i alla fall! 
Söndag: Träffade Hanna & fikade, snackade en massa & var till Mattias nya lägenhet & kikade, asfin! Satt sedan i inträdet till Damlags-matchen med Jenny, Sara & Sofia! Sov hos jempa & vaknade upp idag, gick hem räknade matte med Elin, Sofia & Jacob. (Så nu har jag i alla fall försökt!) Nu på kvällen gick jag på en prommis med Jempa & har nyss duschat & ska nu sova! (Förlåt för långt inlägg men Jempa klagar på att jag aldrig bloggar så... haha)

PUSS!

image description

ni får nöja er med en bild på mig så länge.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: