fall seven times, stand up eight.

Let's have a toast for the assholes.

Kategori:MY LIFE

Trött men ändå glad eftersom jag idag har genomfört nationella proven i Matematik B, hoppas verkligen att det är över nu. Gjorde så gott jag kunde i alla fall & bättre kan man ju inte göra eller hur? Känns som att Elin, Sofia & Jespers hjälp hjälpte i alla fall! Tack bästa.

Imorgon börjar jag ganska sent egentligen men ska till skolan halv tio & nöta in provet i pedagogiskt ledarskap som jag har på fredag satt det sitter & sen skriva klart naturkunskapsfrågorna sen är det över! Känns så jävla konstigt att tvåan har gått, tiden har gått så himla fort, sen är det bara trean kvar sen är tiden med världens bästa SP10C slut, helt sjukt känns det. Men något roligt att se fram emot är Kampen som är den 31:a Maj, TAAGGGGGAA!! Nu ska jag fortsätta slösurfa lite, byebye puss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: