fall seven times, stand up eight.

LOVE.

Kategori:MY LIFE



Sorry sorry, men jag har faktiskt inte haft någon lust med att blogga,
men slänger ihop ett slarvigt inlägg nu i alla fall. Sitter just nu hemma hos Jenny med henne & Johanna, dom pluggar & jag bloggar, vilken trio ;). Vad har jag gjort senaste veckan? Det jag kommer ihåg är chillkrök hos Maia, var grymt! Tack finismaia! Det var en massa fina personer där som är typ hur grymma som helst så det var urkul! Sen i måndags var vi till Skansen med klassen & skulle studera etologi, som är läran om djurens beteende (tror jag haha). Det vi fick göra var att kolla på djuren så vi klagade inte! Det enda kruxet var att jag, Ebba, Maia, Simon, Wallat, Rickard & Fredrik missade bussen hem så vi var fast i Stockholm & ingen av mig Ebba & Maia hade pengar så vi visste inte hur vi skulle ta oss hem så slutade med att våran lärare fick komma tillbaks & hämta oss haha, så dåliga. Igår så hände det inte så mycket var mest som en vanlig skoldag.. & idag har jag & Mathilda varit duktiga & gått på extra matte ända till klockan halv fyra fast vi egentligen kunde ha slutat tio över elva. Duktiga tjejer! Nu ska jag fortsätta umgås med brudarna, vi hörs puss! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: