fall seven times, stand up eight.

SOM EN ELEKTRISK CHOCK GENOM SKELETTET, LÄTTA FINGRAR GENOM TYGET PÅ DE KLÄDER DU VALDE FÖR NÅGON ANNANS SKULL.

Kategori:MY LIFE

Hej alla glada (hah).
Uschuschusch, har suttit & försökt förstått matten i typ 1 timme nu & fattar fortfarande ingenting. 
Så nu pratar jag med finisjohan istället, han är mycket roligare än linjernas ekvationer. Idag har jag chillat med en Subway-macka vid ån med Mathilda & Maia. Underbart. Gick tillbaka till skolan & hade extra-matte med Erik, fick ångest = tänker inte göra helvetesprovet imorgon. Åkte sedan buss med bästa Jenny, kom hem, käkade middag & gick ut på en PW med bästa Jenny, hiho. Pratade en massa strunt & rensade våra huvuden, soft. Gick i typ en timme i alla fall i en ganska bra takt så nu jävlar är det beach 2012 som gäller! (skoja, beach 2019 snarare om jag ska komma någonvart). Men detta ska numera bli en tradition, en PW varje onsdag med Jempa. Nu jävlar ska jag sova, puss!

lite bilder från dagen


image description

image description

image description

(hittade ingen annan keps än den som jag köpte när jag var typ 11, stelt)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: