fall seven times, stand up eight.

HOCKEYTRÄNING.

Kategori:MY LIFE

Halloj! 

Har nyss kommit hem ifrån dagens hockeyträning, den var riktigt rolig men har känt mig ganska slö i kroppen idag men det gick bra ändå! Älskar känslan av att träna med Östhammars bästa brudar! Så underbart! :) I skolan idag så spelade vi bland annat basket på idrotten & det gick väll sådär eftersom jag verkligen inte tycker om att spela basket menmen.., haha :). Efter det var det svenska där vi gick igenom lite till nationella & sen avslutades dagen med geografi & etik & livsfrågor. Det var en ganska chill skol-dag faktiskt även fast den började tidigt & slutade sent. Tog bussen hem & hoppade av & käkade middag på sibben med Ellan & A.J, mysigt! ;) Sen var det bara att dra sig till träningen, det var ungefär hela min dag, vi hörs imorgon stumpisar puss!

Lite collage av det gångna hockey-året! ;)


Kommentarer

  • rebecka säger:

    så roligt att du spelar hockey, har du spelat länge?

    om du vill får du gärna gå in på min blogg och komentera vad du tycker om mina höstbilder! skulle verkligen bli jätteglad då!
    ha en underbar fredag! kram!

    Svar: Jag har spelat hockey i två år nu & tycker fortfarande att det är jätteroligt! :) Det ska jag göra! :) Tack detsamma! Kram :)
    jest.blogg.se

    2012-10-12 | 16:37:32
    Bloggadress: http://angres.blogg.se

Kommentera inlägget här: