fall seven times, stand up eight.

UTAN DIG SKULLE JAG VARA FÖRLORAD.

Kategori:MY LIFE

Hejhalloj.

Vaknade imorse en timme försent. Typiskt. Men inte vart jag bitter för det, för idag hade jag bestämt mig, det här skulle bli en bra dag. Åker kvart över nio bussen in till skolan & Mathilda ringer & berättar att våran första lektion är inställd. Så jag tar mig till Waynes där dom sitter & tar en morgonfika & det var nog detta som gjorde att hela min dag vart bra. Tänk vad viktigt det är att få en bra start, helt galet viktigt. Och dagen har varit riktigt bra, träffade min fina bästa vän Anna & seriöst, vart skulle jag ta vägen utan henne? Köpte med mig fika dit från Café Linné & vi fikade & pratade massor, mums! Sen pluggade jag lite religion för imorgon är det seminarium som gäller..! Åkte sedan hemmåt & åt middag innan jag gick till Hanna & mötte upp Agnes & vi gick till Jossan för att sedan gå ut på en prommis! Gick sedan hem till Agnes & kollade på "Det Okända" som idag var från en liten by utanför Östhammar, vart lite rädd faktiskt haha.. :) Tänkte nu dela med mig av en bild från helgen då jag b.la. var på 70-talsfest & sen länkar jag en video av Stiftelsens låt "Ur balans" som är så himla bra!
Puss!



Visst var vi snygga? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: