fall seven times, stand up eight.

Blås inte luft i min ballong, om du inte vågar följa med till himmelen.

Kategori:MY LIFE

Hejhalloj!

Sitter här nu lite halvt snuvig fortfarande efter helgen även fast jag har vilat upp mig som en tok! När ska den här äckliga förkylningen ge med sig egentligen? 
När bloggade jag senast? Haha jaja, i alla fall vi tar helgen då! 
I fredags så hängde jag med Jempa & Sara hela kvällen, mysigt som tusan med marängswiss som Jempa på ett knyck slängde ihop och sen kollade vi (eller Jempa & Sara eftersom jag somnade efter förtexten..haha) på "the lucky one", men vad jag såg av den så verkade den bra! ;) 
I lördags var jag bara hemma och vilade, somnade till & med på dagen så nu lär jag ju vara utvilad i alla fall! Var förbi Anita & Janne på kvällen & sa hej & drack lite rosévin. Åkte sedan hem & somnade i soffan till "Crocodile Dundee" med pappsen. 
Idag ska jag övningsköra ganska mycket så att jag får det där körkortet någongång! Sedan vid 17.00 blir det att kika när HÖFF möter Norrskedika IF framme vid plan. 
Hörs sen, PUSS! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: