fall seven times, stand up eight.

It's like you're screaming, and no one can hear.

Kategori:MY LIFE



Kan inte sluta gråta, skratta, leva eller dö för Rihannas "We Found Love" musikvideo, är fortfarande kär i den liksom men det kan ju bero på att den är bäst i världen. ♥


Nog om Rihanna! Idag har jag klarat av mitt psykologiprov (hoppas jag) och efter det så var det slut på skoldagen! Gick då med bästa Anna & tog en fika på Espresso House, vart en jättegod sallad där! :) Jämnade sedan till nyttigheten genom att äta ett Big Meal från sibben till middag, hemskt va? ;) Imorgon tar jag sovmorgon för jag fortfarande är sjuk & då inte kan vara med på idrotten, men nästa vecka hoppas jag att förkylningen har flygit bort från min kropp.. Nu sova! Puss på er! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: