fall seven times, stand up eight.

kör 20 random frågor sådär ba (hitta dom på google, ok?)

Kategori:MY LIFE

1. Sover du med eller utan kläder på dig? det beror på, sover oftast i bara trosor faktiskt.. så nu vet ni det
2. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra, men använder bara 2 av dom haha.
3. Hur många landskap har du bott i? Ett, Uppland.
4. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja tyvärr haha, men det var längesen nu. 
5. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor och skor.
6. Är du social? Ja massa faktiskt.
7. Vilken är din favoritglass? Daim eller kulglass.
8. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara, slösa, skänka.
9. Tycker du om Kinamat? Ja det är asgott!
10. Tycker du om kaffe? Jag har inget behov av att dricka det... Måste ha mjölk i.
11. Vad dricker du till frukost? Juice eller oboy, kan typ inte dricka mjölk utan oboy, det är inte gott då haha.
12. Sover du på någon särskild sida? Vänster för att jag är halvtdöv på höger öra, så om jag lägger mig på vänster sida så hör jag ingenting runt om typ, fett skönt faktiskt! 
13. Kan du spela poker? Nej, har försökt att lära mig det aslänge men det går inte in i mitt huvud haha.
14. Tycker du om att mysa? Ja, vem fan gör inte?
15. Är du en beroendemänniska? Beroende av är då frågan. Men ja, jag är beroende av min telefon!
16. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, cafétanten, DESSIE & en till!
17. Vill du ha barn? Ja, men absolut inte nu!

18. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och teckenspråk - om det räknas.
19. Har du någonsin använt droger? Nej!
20. Föredrar du havet eller en pool? Havet står högt upp på min lista faktiskt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: