fall seven times, stand up eight.

Men jag sa aldrig nej

Kategori:MY LIFE

Slänger ihop ett snabbt blogginlägg innan middagen! 
Tog mig igår till Anna för att umgås galet mycket, vi kom där båda på att vi var partysugna & drog oss in till Uppsala! Åkte vidare till en kille som hette Edvin som hade fest, superkul var det där! Tog nattbussen hem & sussade gott i Annas säng tills natten blev till dag. Kikade idag lite på LOL innan jag tog bussen hem :) Hade huset fullt av hundar & barn när jag kom hem för Fia & hennes barn var här & hälsade på, samt Helena & hennes två hundar! :) Nu ropar mamsen att det är mat så dags att käka sen åker jag till Uppsala & världens bästa brudar! 
PUSS



är rätt glad idag, hihi.

Kommentarer

  • ebbbbbaaaaaaa säger:

    fyfan vilken 6beast

    2012-09-05 | 17:36:11

Kommentera inlägget här: