fall seven times, stand up eight.

JEANSJACKOR

Kategori:MY LIFE

Nu till våren så tänker i alla fall jag invistera i en jeansjacka! Jag gör alltid tabben att köpa en skinnjacka även fast jag redan har flera så i år tänker jag köpa en snygg jeansjacka istället som är enkel att matcha & inte är så himla varm som man kan ha på sommarkvällarna! :) Här är lite jeansjackor från Nelly & Carlings.



Poison Denim Stud Biker från Only, finns på Nelly.Com 
SEK 659:-



Boyfriend Jacket från Denim & Supply Ralph Lauren, finns på Nelly.com
SEK 2659 :-



Min favorit!
Mikas Denim Jacket från Pepe Jeans, finns på Nelly.com
SEK 1295:-



Saints & mortals State från Lt Blue, finns på Carlings.com
SEK 499:-



Jeansjackan till vänster - Broken Arrow D-Jacket, Denim, finns på Carlings.com
SEK 499:-
Jeansjackan till höger - Broken Arrow Jacko, Black, finns på Carlings.com
SEK 599:-

Kommentarer

  • Andrea säger:

    Vilka snygga!!

    Svar: Ja visst var dom! :) Hoppas vi båda har en i vår! :) Kram!
    jest.blogg.se

    2013-02-24 | 10:22:40
    Bloggadress: http://sporthund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: