fall seven times, stand up eight.

LISTOR ÄR LIVET ALLTSÅ

Kategori:MY LIFE

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Ma homiez in SP10C
2. Personen du pratade I telefon med: Pappa, spännande va?
3. Du fick SMS av: Ebbaaa 
4. Du kramade: Kommer inte ihåg :'(

IDAG
5. Kläder: Svarta Jeans, Vit tröja, rolig tjej hehh
6. Bättre än igår: Att vi mest chillar på svenskan

IMORGON
7. Är det: Onsdag
8. Planer: Sluta tidigttttt
9. Något tråkigt som händer imorgon: Måste plugga ;/

FAVORIT
10. Nummer: 2 4 8
11. Färg: Hm, typ svart & vit
12. Årstid: Sommar/ Vinter
13. Saknar du någon?: Min kusin sofia lite faktiskt
14. Humör för tillfället?: Nöjd

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: Blängde på Anna för att hon är så jävla morgonpigg, men älskar na ändå 
16. Vad åt du sist?: Frukost
17. Vad irriterar du dig på?: Idiotiska människor som gör idiotiska saker
18. Tror du på distansförållanden?: Ja, vill man verkligen så går nog allt
19. Vem tänker du på just nu?: Rihanna, lyssnar på princess of china så hihi ;*
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Ja det tror jag nog för Rihanna älskar mig lixx
21. Vart reste du sist?: Grekland <3 
22. Vad gjorde du igår kväll?: Åt chips & dipp med Anna, inget ovanligt med andra ord
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Alltså många säger att jag är lik mamma, men jag tycker mer jag är lik pappa hehehe
24. Ler du ofta?: Ja tiepp 
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Allt 
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Jorå 
27. I vems säng sov du i igår natt?: Annas
28. Vilken färg har din tröja?: Vit har jag ju skrivit nyss äru dement eller

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Näää
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Jo
31. Gråter du när du skadar dig?: Haha ibland, är nog en liten lipsill ändå

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: JA
33. Vad gör dig glad?: Mig själv
34. Önskar du att du var lyckligare?: Alltså man blir ju inte lyckligare än vad man gör sig?  
35. Är lycka överskattat?: Nej absolut inte
36. Kan musik göra dig glad?: Ja varje dag haha

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Jarå
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Haha man ska ju inte säga det när man inte menar det så ja det är klart jag har?
39. Har du en flick/pojkvän?: Näää men jag har en katt 
40. Är du nöjd med det?: Yesbox

41. Är du kär?: Neeeej

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: Människor som inte kan bete sig. BETE ER
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Haha nej så brutal har jag nog aldrig varit faktiskt
44. Är du en mobbare?: Nej fan eller
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Haha på min bror senast i fredags
46. Har du blivit sviken någon gång?: Ja *cutcutcut*

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: Ja min skola är fan bäst alltså
48. Favoritämne?: Etik & livsfrågor för att läraren älskar mig där
49. Värsta ämne : Religion & Matte <\3
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Nej absolut inte

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Hej nu är dagens blogg dragna, kika in och se om du vann, annars kan du vara med nu igen.

    2013-02-12 | 12:45:44
    Bloggadress: http://spystina.blogg.se

Kommentera inlägget här: