fall seven times, stand up eight.

Världens jävla inlägg

Kategori:MY LIFE

Jag har idag kommit tillbaks till verkligheten då jag började arbeta imorse klockan 7:20 i Östhammars vårdcentralskassa. Började dagen med att bli visad runt & få arbetskläder, känner mig som att jag är med i Greys Anatomy nu, haha, även fast mina kläder är blå/vita & inte helt blå.. Fick sedan stå i kassan med hjälp av Annica, det var sjukt mycket att lära sig men det ska nog gå bra! :) jag har hunnit tagit studenten också senast sen vi hördes av här. Världens bästa dag helt klart, dock hade jag en jäkla huvudvärk under flaket eftersom det var så varmt, men tog en huvudvärkstablett så var det problemet löst! Var hemma i Östhammar runt halv sex efter en kall cab-resa som ändå var så värd det, väl hemma så väntade släkt & vänner på mig & jag vart mottagen på bästa sätt! Runt klockan tio drog jag mig in mot Uppsala igen, med världens bästa sällskap, mitt tjejgäng & vi gick direkt till Birger Jarl studentfest när vi kom in till stan & dansade ända fram till klockan tre på morgonen då vi fick skjuts hem av Jacob, han var dundershysst & körde mig ända fram till dörren vilket jag var otroligt tacksam för! En bra student hade jag & dagen efter var jag lagom slut kan jag ju erkänna.. Vad mer har hänt då..? Jo just det! Jag har varit på världens bästa sångerskas konsert, Beyoncé! Det var något av det bästa jag varit med om & har nog aldrig varit så lyrisk över någonting när det var slut, helt galet vilken talang hon har & vilken underbar medmänniska hon är.. Älskar henne helt enkelt. Men sist, men inte minst får jag inte glömma att skriva om s u m m e r b u r s t. Världens bästa festival. Jag & Mathilda åkte in till Stockholm runt 12 tiden i fredags & lämnade av våra väskor hos min morbror & moster, där vi skulle sova över helgen, hann också med att spela lite Guitar Hero med min yngsta kusin, fett svårt men ändå så jävla kul.. Hihi. Vi drog oss till stadion runt halv sex & hann perfekt in till då Steve Aoki började spela. Denna festival är något som alla måste uppleva, stämningen var helt sjuk & alla var så höga på livet, hela helgen var helt galen & vill bara göra den om & om igen, vilket jag inte tror jag är ensam om. Men nu är jag som sagt tillbaks till verkligheten, men är så sjukt glad över att ha ett jobb & över att jag nu verkligen lever. Känner på mig att sommaren kommer bli sjukt bra & att jag & mina kompisar kommer dela så många skratt & roliga minnen. Vi hörs. ( skulle ha publicerats igår)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: