fall seven times, stand up eight.

Så länge vi andas.

Kategori:MY LIFE

Hej! :) 
Har hunnit varit i Idre i 4 dagar, gått i skolan i 5 dagar, spelat 1 hockeymatch & haft en lugn helg i 2 dagar sedan vi pratade senast. Och jag bara njuter & mår bra. För det är såhär jag vill leva och lagom nöjd kan jag ju säga. Idre var underbart, fint väder alla 4 dagar, spenderade minst 70 % av resan i backarna på ett par skidor, de andra 30 % så drack jag & Anna mest alkohol. Men det är så det ska vara när man har ledigt från verkligheten och är med sin bästa vän på en fjällresa. De där skoldagarna har väll också varit helt okej, det går ju nästan att genomlida om man har världens bästa klasskamrater runt om sig hela tiden. Hockeymatchen var ingen vinstmatch, vi förlorade med 6-0 mot Västerås, men åkte ändå därifrån rätt så nöjda för en bra insats hade vi ju ändå på något vis gjort. Helgen har mest bestått av umgänge med vännerna, i fredags hamnade jag, Jenny & Johanna på en hemmafest men alla tre av oss var nyktra så det var lugnt, igår så bestog kvällen bara av att vara hemma & ta det lugnt eftersom jag var helt slut efter veckan, så släckte sänglampan halv tio igår kväll vilket är ovanligt hos mig. Idag har jag träffat Hanna, vi har hunnit gått hela Östhammar runt, gått igenom vad som har hänt de under de 2 veckorna som vi har varit ifrån varandra och fikat massor med godsaker! :) Helt enkelt så njuter jag av livet, samtidigt som jag småstressar ibland.. Men har världens bästa vänner så bättre kan inget bli! :) 
Puss!


Kommer lite instagram/systemkamerabilder från den tid ni inte sett 

Fina Idre



Bästa Anna 



Mathilda då vi åt sushi i tisdags, har helt gått och kärat ner mig i Sushi nu kan jag ju säga, så gott!


Hockeymatchen igår!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: