fall seven times, stand up eight.

060513

Kategori:MY LIFE

Valborg, en bra dag med fina vänner, kanske lite för mycket alkohol för vissa men för mig så lyckades det ganska bra på den biten, dock inte på vissa andra eftersom vi inte lyckades komma in på hummelgrund så vi lämnade Öregrund & åkte tillbaka till Östhammar för att gå på Pulz. Det var kul där dock inte mycket folk så jag & Hanna valde att vandra hemmåt ganska tidigt. Dagen efter så hade vi en rejäl bakisdag då människor kom och gick och umgicks hemma på Börstilsgatan 6, precis som det ska vara. Vad har hänt efter Valborg då? Jag har för det mesta pluggat och umgås med samma gamla underbara vänner. Har också börjat ta tag i det faktum att jag tar studenten om ca månad, har börjat snegla smått på skor och klänning osv, har inte haft lust att göra detta tidigare eftersom jag mest har ångest över att det är dags för mig att lämna Katedralskolan snart, usch.

Har nu religion och efter det ska jag & Filip gå på stan & hitta en kostym åt honom att ha på sig på studenten, sen hem & plugga till geografiprovet som ska kryssas av från kalendern imorgon.

Puss 

Lite instagrambilder från dagarna som gått 










Kommentarer


Kommentera inlägget här: