fall seven times, stand up eight.

Snart dags..

Kategori:MY LIFE

Gud nu är det inte alls långt kvar till studenten, 22 dagar är ju ingenting! Är både nervös & förväntansfull, men tror det kommer bli en jävligt bra dag faktiskt, håller tummarna för bra väder också!

Annars då? Jo jag har studentskiva imorgon & idag har jag äntligen kommit på vad jag ska ha på mig. Vi har Love Parade-tema, vilket betyder att man ska ha neon,rave & glittergrejer på sig & jag är rätt nöjd med mina kläder som jag ska ha så hoppas att det blir bra när allting sitter på också! På torsdag är det dags för även en till studentskiva & det ska jag fixa grejer till imorgon, Josefin & jag ska åka till Buttericks & hoppas på att hitta någon bra kostym där. Så nu är det bara att tagga till som gäller men det brukar det ju inte vara några problem med!

Puss



Ungefär såhär kommer det se ut på våran skiva. Nästan. Okej, kanske inte. Men nästan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: